Ondernemersgeest, wederzijds vertrouwen, heldere verantwoordelijkheden en transparante communicatie:
dat is het DNA van Landlane Capital.
Opgericht vanuit een passie voor ondernemen en inventieve en vernieuwende business ideeën. Wij zien kansen en gaan graag een uitdaging aan. Ons team beschikt over een breed expertisegebied en ruime ondernemerservaring waar vanuit wij verschillende bedrijven succesvol hebben begeleid sinds 2008. Daarnaast hebben wij toegang tot een hecht team van sectorexperts die, elk afzonderlijk, van enorm toegevoegde waarde zijn.
“Binnen alle bedrijven die wij ondersteunen, staat het team centraal. Samen met sterke ondernemers en de juiste sector experts brengen wij ondernemingen op een duurzame manier naar de volgende groeifase.”
Het bereiken van de volgende fase met een onderneming is een prachtig doel, maar de reis daarheen gaat niet vanzelf. We begrijpen de uitdagingen van het ondernemen en hoe diep de dalen, maar ook hoe hoog de pieken zijn.
Vanuit LandLane Capital investeren wij met ons eigen vermogen én voor de lange termijn. We richten ons enerzijds op businessmodellen met een focus op terugkerende dienstverlening (e.g. abonnementen) en anderzijds op bedrijven die een centrale rol spelen in de waardeketen waar ze actief zijn en hier significante waarde toevoegen.
Rens is 8+ jaar actief in het begeleiden van bedrijven bij het opzetten en optimaliseren van hun strategie, financiële sturing en juridische structuur. Hij heeft o.a. als strategy consultant bij McKinsey (grote en kleine) bedrijven begeleid bij het concreet realiseren van hun waardepotentieel (zowel aan de opbrengst- als aan de kostenkant).
Mark heeft uitgebreide ervaring in het begeleiden van bedrijven bij het uitrollen van digitale concepten, automatisering en het beter benutten van hun digitale potentieel. Hij is ervaren in het vormen van een concrete digitale strategie, het projectmanagement als de inhoudelijke kant van digitaliseringsprojecten (incl. programmeren).
Marlous is 6+ jaar ervaren in het bouwen van merken en de daarbij horende marketingstrategie. Ze heeft o.a. als marketing manager bij Lidl Nederland verschillende massa-mediale campagnes opgezet. Daarbij is ze ervaren in het uitdragen van één merkbeeld binnen alle landelijke en lokale marketingkanalen.
Reinier heeft o.a. ervaring in financieringen, begeleiding en de uitrol van commerciële concepten bij startende en groeiende ondernemingen. Vanuit zijn diverse achtergrond benaderd hij ondernemingen vanuit verschillende perspectieven om duurzame groei te realiseren.
Na het succesvol doorlopen van zijn traineeship bij LandLane, is Jan nu doorgegroeid naar de functie junior associate. De werkwijze van Jan is resultaatgericht en hands on. Dit zorgt ervoor dat de afgesproken groeidoelstellingen binnen specifieke portfolio bedrijven worden bereikt.
Wij luisteren graag naar jouw verhaal en de weg die jouw onderneming heeft doorgemaakt. Iedere onderneming is uniek en we zijn dan ook erg benieuwd welke kansen wij samen kunnen benutten. Wij kijken graag met je mee, als ondernemers onder elkaar.